poppandan

Alla inlägg under november 2012

Av poppandan - 18 november 2012 11:15


Hej! idag hittade jag en  artist som jag typ alldrig hört talas om förutom att jag en gång hört hennes  låt men visste inte att det var hon. Hon heter iaf Kyary och kommer från japan (tror jag?!) hon sjunger på japanska, har en gullig stil och jag gillar redan henne hennes bästa låtar är fashion monster,(stavning?)  och CANDY CANDY!

här är några bilder på henne! :     



           


  

             




  

Av poppandan - 18 november 2012 09:21

HEJ!!  igår sökte jag på google,  (stavning?)  

då kom det upp några bilder från första msp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    jätte kul tycker jag för att jag typ bara haft msp i ett år.  iaf här är dom:   

 

 

 

hela msp staden!

 

 

 

 

film stan!

 

 

 

Nyheter rutan!

 

 

 

                             //PANDAN!

Av poppandan - 18 november 2012 09:13

            AAAAAAAAAAAAAJJ!!!!!!!!!!

 

 

Aj! fick nyss krypa, eller snarare kräla  mig in 

 

under soffan, aj! det gorde ont i mitt huvud

 

näär jag gorde det! om du undrar varför jag

 

gorde det var det för att laddar-sladden 

 

(stavning?)

 

hade åkt ut.     AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJ
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
J!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

                                

                         

 

 

Av poppandan - 17 november 2012 12:17

Här kommer några alla-barnen skämt!    

  

 

HEJ! HÄR ÄR ALLA-BARNEN SKÄMT!!!!!  :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    

                                                   he he....  

 

 

Av poppandan - 7 november 2012 16:46

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ,HHHHHHEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!

Hej!             Söt pingvin va????!






   HEJDÅ!

Presentation


Gillar att spela! gillar djur! gillar musik! gillar kyary! ÄÄÄÄÄLSKAR Japan,Frankrike,Yohio och Pandor!!! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken stil gillar du mest?
 Kawaii
 Emo
 Rock
 Rockabilly
 Fjortis
 Pluggis
 SWAG & COOL
 Det populäraste i veckan, stilen ändras hela tiden
 Något HELT annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards